💎 Certificare si Garantie Pandora

Politica de Livrare

MODALITATE DE COMANDA

 

In doar cateva minute, poti comanda bijuteriile dorite de pe www.bijuterii-fig.ro  Te rugam sa citesti ghidul de mai jos, iar in cazul in care mai ai intrebari suplimentare poti lua legatura cu noi prin email la comenzi@bijuterii-fig.ro sau telefonic la numarul 0725 981 283.

 

Selectarea produselor:
Cel mai simplu ajungi la un produs folosind meniul din partea de sus a paginii. Selectezi mai intai categoria principala, apoi categoria secundara, dupa care poti sorta si filtra produsele pana gasesti produsulul dorit. Pentru a intra pe pagina produsului din lista de produse afisate poti face click pe imaginea produsului sau pe denumirea acestuia. Daca doresti sa adaugi un produs in cosul de cumparaturi, apesi pe butonul "Adauga in cos" care se afla in dreapta produsului, dupa selectarea marimii, culorii/materialului si a cantitatii dorite.

 

Vizualizarea continutului cosului:
Continutul cosului poate fi vizualizat apasand pe butonul "Cosul meu" din partea de sus a paginii. Vei putea face modificari de aici asupra fiecarui produs pe care il ai adaugat in cos, vei putea continua cumparaturile si reveni oricand la el. Pentru continuarea comenzii, va trebui sa apesi pe butonul "Finalizare comanda" pozitionat imediat sub TOTAL GENERAL.

 

Finalizarea comenzii:
Ai posibilitatea de a finaliza comanda ca vizitator neinregistrat sau te poti loga in contul tau. Urmatorii pasi implica completarea tuturor informatiilor necesare pentru plasarea comenzii: Informatii facturare, Informatii de livrare, Metoda de livrare, Informatii plata si Revizualizare comanda. Dupa ce toate acestea au fost completate, dai click pe "Finalizează comanda" pentru a plasa comanda.

 

Modalitatea de plata:
Ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

  • Plata la livrare / ramburs: poti plati in numerar la primirea coletului;
  • Plata cu cardul: prin procesatorul de plăți euplatesc.ro, acceptăm cardurile Visa sau Mastercard în lei.

 

 Pentru a putea plasa o comanda de produse telefonic trebuie sa efectuati unul din pasii de mai jos:

  1. Comanda telefonica la numarul: 0725 981 283
  2. Comanda printr-un mesaj pe WhatsApp la numarul: 0725 981 283
  3. Comanda prin email la adresa: comenzi@bijuterii-fig.ro in care trebuie sa specificati:

- Cod produs

- Cantitate

 - Detalii de contact (nume, prenume, telefon)

- Detalii de livrare (adresa, inclusiv cod postal)

 

Program Call Center:

Luni - Joi 9:00 - 17:00

Vineri 9:00 - 16:00

Comezile prin email se pot face oricand.

Comenzile din weekend vor fi procesate Luni, sau in urmatoare zi lucratoare.

 

MODALITATE DE PLATA

RAMBURS - Plata se va face numerar, intregral in lei, la livrarea coletului de catre curier. TAXE DE LIVRARE, EXPEDIERE & MANIPULARE

Transportul este gratuit la comenzi de peste 249 lei, si 14,90 lei la comenzi sub 249 lei. TAXA DE TRANSPORT SE APLICA PENTRU ADRESELE DE LIVRARE IN ARIA DE ACOPERIRE A FIRMEI DE CURIERAT, PENTRU LOCALITATILE CU KM SUPLIMENTARI SE VA COMUNICA ULTERIOR TAXA DE LIVRARE TELEFONIC.

*Produsele comandate online se livreaza doar pe teritoriul Romaniei cu firma de curierat Fan Curier și (Call Delivery – strict pentru comenzile cu livrare in Cluj-Napoca). Livrarea se face in 3 - 7 zile lucratoare!

Destinatarii coletelor vor fi informați printr-un sms trimis automat de Fan Curier sau Call Delivery cu privire la ziua și intervalul orar în care se va efectua livrarea.

Puteți verifica starea comenzii dumneavoastră utilizând numărul AWB direct pe site-ul Fan Curier -https://www.fancourier.ro/awb-tracking/. Veți primi un mesaj text / SMS de la Urgent Cargus cu numărul AWB.

De asemenea, exista optiunea de ridicare a coletului de la sediul Fan Courier. Pentru a face asta, trebuie sa mentionati in emailul de comanda.

 

POLITICA DE LIVRARE

PROCESAREA COMENZILOR

Comenzile plasate vor fi procesate si livrate in termen de 3-7 zile lucratoare!

Fan Courier poate sa prezinte intarzieri in livrarea coletelor cu obligatia de a informa clientii despre acest fapt, in urmatoarele cazuri:

 -conditii meteo nefavorabile indepedente de vointa PRESTATORULUI (ceata, viscol, inzapeziri, ploi abundente, inundatii, cod galben/portocaliu/rosu, polei, drumuri inchise/nepracticabile, etc)

-numar mare de comenzi inregistrate si aflate in operare;

 -volum mare de comenzi in raport cu dotarea logistica existenta in situatii deosebite sau perioade aglomerate (Craciun, Black Friday, Paste, 1-8 Martie, etc);

Destinatarii coletelor vor fi informati printr-un sms trimis automat de fan Courier cu privire la ziua si intervalul orar in care se va efectua livrarea.

-->