Politica de Retur
Pentru noi satisfacția dumneavoastră este garanția noastră.
Dacă din orice motiv nu sunteți complet mulțumit de achiziția dvs., puteți returna produsele pe cheltuiala dvs. în termen de 14 de zile de la achiziție în următoarele condiții:
- Returnați produsul și ambalajul original fără deteriorări.
- Produsul nu a fost folosit.
Pentru a returna un produs achiziționat în cadrul unei oferte promoționale, cum ar fi „cumpărați 2 produse și primiți unul gratuit” sau „cumpărați 2 produse și beneficiați de 30% reducere la al doilea produs”, trebuie să returnați toate produsele.
Nu ne vom asuma responsabilitatea pentru rambursare sau compensare în cazul în care coletul de retur este pierdut, furat sau administrat greşit. Nu putem accepta pentru retur produsele care au fost purtate, utilizate, modificate sau deteriorate.
Odată ce primim returul dvs., acesta va fi procesat în sistemul nostru și veți primi un email de notificare. Vă rugăm să rețineți că poate dura până la 14 zile (după ce coletul a ajuns în depozitul nostru) până când suma va fi creditată în contul dvs., din cauza modului în care băncile și furnizorii de plăți procesează astfel de transferuri, asupra cărora nu avem control.
În cazuri foarte rare, se întâmplă ca bijuteriile să se deterioreze în timpul transportului către dvs., iar noi, desigur, vom înlocui astfel de bijuterii fără costuri suplimentare de transport pentru dvs. Dacă, din întâmplare, primiți bijuterii deteriorate, pur și simplu urmați instrucțiunile găsite mai jos, unde puteți încărca imagini ale produsului deteriorat și adăuga o scurtă descriere a deteriorării. Odată ce ați finalizat pașii, vom organiza ridicarea bijuteriilor deteriorate și a ambalajului original de la adresa dvs. și vă vom trimite o înlocuire gratuit.
Pentru a vă returna achiziția, urmați instrucțiunile găsite mai jos. Odată ce ați finalizat pașii, veți primi un email de la noi cu numărul de identificare al returnării dvs.
Cum să returnați achiziția folosind portalul nostru de returnare online?
Am proiectat acest portal online de returnare pentru a face procesul ușor și rapid, indiferent dacă îl efectuați de pe telefonul mobil, tabletă sau desktop.
Pentru a începe procesul de schimb și retur online, vizitați portalul nostru și urmați pașii de mai jos:
- Vă autentificați folosind numărul comenzii și adresa dvs. de email sau numărul de telefon.
După completarea formularului online, vă rugăm să urmați pașii de mai jos.
Modalitate trimitere schimb/retur către noi
Accesați site-ul https://retur.fancourier.ro/ și căutați magazinul BIJUTERII FIG în secțiunea Magazine partenere. După ce ați selectat brand-ul BIJUTERII FIG, bifați Accept termenii și condițiile FAN Courier, cât și termenii și condițiile BIJUTERII FIG și dați click pe butonul Continuare către retur. Completați datele dumneavoastră cerute în formular și dați click pe Salvează AWB, pentru ca un curier să preia coletul dumneavoastră și să îl aducă la centrul nostru. Taxele de transport vor fi suportate de dumneavoastră.
*Vă rugăm să țineți cont că taxele de transport aferente schimbului sau returului vor fi suportate de către dumneavoastră.
- Vă rugăm să selectați dacă doriți să returnați sau să schimbați produsul:
3.Vă rugăm să selectați motivul returnării din meniul derulat.
- În funcție de motivul pentru care ați optat, este posibil să vi se solicite să furnizați o scurtă descriere a motivului returnării sau să adăugați imagini ale produsului returnat sau schimbat. Vă rugăm să urmați pașii prezentati.
- Veți putea să alegeți opțiunea de rambursare:
- Prin metoda de plată aleasă în momentul efectuării comenzii (pentru cardurile de credit)
- Prin transfer bancar (pentru plata la livrare)
- Prin card cadou (cea mai rapidă opțiune)
- Metoda de returnare acceptată este prin returnarea cu metodele de curierat disponibile.Vă rugăm să alegeți metoda de returnare.
- După finalizarea pașilor de mai sus, un Număr de Ordin pentru Returnare va fi trimis la adresa dvs. de email în maximum 4 ore lucrătoare.
- Odată ce primim returul dvs., aceasta va fi procesată în sistemul nostru și veți primi un email de notificare. Vă rugăm să rețineți că pot trece până la 14 zile (după ce coletul a ajuns în depozitul nostru) până când suma va fi creditată în contul dvs., datorită modului în care băncile și furnizorii de plăți procesează astfel de transferuri.
Dacă alegeți Cardul Cadou ca metodă de rambursare, veți primi un Card Cadou cu exact valoarea achiziției dvs., cel târziu până în următoarea zi lucrătoare după livrare.
Vă rugăm trimiteți pentru schimb/retur doar produsele care au fost achiziționate online, de pe site-ul nostru, bijuterii-fig.ro. Nu vor fi acceptate produsele achizitionate din niciun magazin.
Ne rezervăm dreptul de a refuza returul oricăror produse ce nu îndeplinesc condiţiile de retur mai sus prezentate.
Dacă doriți să schimbați sau să returnați un produs, vă rugam să folosiți formularul de schimb și retur online - AICI.
Se aplică aceeași politică și pentru defectele de fabricație.
Dacă optați sa trimiteți cu o altă firma de curierat decât Fan Courier, vă recomandăm să trimiteţi produsele returnate printr-o companie cu asigurare şi cu posibilitate de urmărire a traseului. De asemenea, recomandăm clienților să solicite o asigurare pentru a acoperi prețul de achiziție al produselor returnate. Nu ne vom asuma responsabilitatea pentru rambursare sau compensare în cazul în care coletul de retur este pierdut, furat sau administrat greşit. Nu putem accepta pentru retur produsele care au fost purtate, utilizate, modificate sau deteriorate.
Pentru defectele de fabricație vă rugăm să trimiteți prin Fan Courier sau Cargus produsele cu plata transportului la noi la următoarea adresă:
Str. Corneliu Coposu, Nr. 167, Biroul Fig Jewellery Cluj-Napoca, Cod Poștal 400228, Telefon: 0376 448 175