Garanția și Politica de Retur

Pentru noi satisfacția dumneavoastră este garanția noastră.

1. Politica de retur

Dacă din orice motiv nu sunteți complet mulțumit de achiziția dvs., puteți returna produsele pe cheltuiala dvs. în termen de 14 de zile de la achiziție în următoarele condiții:

  • Returnați produsul și ambalajul original fără deteriorări.
  • Produsul nu a fost folosit.

Produsele personalizate (gravate), nu se pot returna, decât dacă produsul prezintă defecte de fabricație, iar cumpăratorul trebuie să anunțe vânzătorul în decurs de maxim 5 zile calendaristice de la primirea produsului. Vânzătorul se obligă să primească produsul neconform, suportând costurile de transport. Imediat după primirea produsului va încerca remedierea într-un interval de timp de maxim 15 zile lucrătoare de la sesizarea cumparatorului. În cazul în care se constată defectul de fabrică și acesta nu se poate remedia, va fi înlocuit produsul cu unul conform. Dacă produsul nu se mai află în stoc, va putea fi înlocuit cu un alt produs, sau vor fi restituiți banii cumpărătorului în termen de maxim 14 zile.

Pentru a returna un produs achiziționat în cadrul unei oferte promoționale, cum ar fi „cumpărați 2 produse și primiți unul gratuit” sau „cumpărați 2 produse și beneficiați de 30% reducere la al doilea produs”, trebuie să returnați toate produsele.

Nu ne vom asuma responsabilitatea pentru rambursare sau compensare în cazul în care coletul de retur este pierdut, furat sau administrat greşit. Nu putem accepta pentru retur produsele care au fost purtate, utilizate, modificate sau deteriorate.

Odată ce primim returul dvs., acesta va fi procesat în sistemul nostru și veți primi un email de notificare. Vă rugăm să rețineți că poate dura până la 14 zile (după ce coletul a ajuns în depozitul nostru) până când suma va fi creditată în contul dvs., din cauza modului în care băncile și furnizorii de plăți procesează astfel de transferuri, asupra cărora nu avem control.

În cazuri foarte rare, se întâmplă ca bijuteriile să se deterioreze în timpul transportului către dvs., iar noi, desigur, vom înlocui astfel de bijuterii fără costuri suplimentare de transport pentru dvs. Dacă, din întâmplare, primiți bijuterii deteriorate, pur și simplu urmați instrucțiunile găsite mai jos, unde puteți încărca imagini ale produsului deteriorat și adăuga o scurtă descriere a deteriorării. Odată ce ați finalizat pașii, vom organiza ridicarea bijuteriilor deteriorate și a ambalajului original de la adresa dvs. și vă vom trimite o înlocuire gratuit.

 Pentru a vă returna achiziția, urmați instrucțiunile găsite mai jos. Odată ce ați finalizat pașii, veți primi un email de la noi cu numărul de identificare al returnării dvs.

Cum să returnați achiziția folosind portalul nostru de returnare online?

Am proiectat acest portal online de returnare pentru a face procesul ușor și rapid, indiferent dacă îl efectuați de pe telefonul mobil, tabletă sau desktop.

 

Pentru a începe procesul de schimb și retur online, vizitați portalul nostru și urmați pașii de mai jos:

 

  1. Vă autentificați folosind numărul comenzii și adresa dvs. de email sau numărul de telefon.




După completarea formularului online, vă rugăm să urmați pașii de mai jos.

 Modalitate trimitere schimb/retur către noi

Accesați site-ul https://retur.fancourier.ro/  și căutați magazinul BIJUTERII FIG în secțiunea Magazine partenere. După ce ați selectat brand-ul BIJUTERII FIG, bifați Accept termenii și condițiile FAN Courier, cât și termenii și condițiile BIJUTERII FIG și dați click pe butonul Continuare către retur. Completați datele dumneavoastră cerute în formular și dați click pe Salvează AWB, pentru ca un curier să preia coletul dumneavoastră și să îl aducă la centrul nostru. Taxele de transport vor fi suportate de dumneavoastră.

*Vă rugăm să țineți cont că taxele de transport aferente schimbului sau returului vor fi suportate de către dumneavoastră.

  1. Vă rugăm să selectați dacă doriți să returnați sau să schimbați produsul:


3.Vă rugăm să selectați motivul returnării din meniul derulat.

  1. În funcție de motivul pentru care ați optat, este posibil să vi se solicite să furnizați o scurtă descriere a motivului returnării sau să adăugați imagini ale produsului returnat sau schimbat. Vă rugăm să urmați pașii prezentati.

 

  1. Veți putea să alegeți opțiunea de rambursare:

 

  1. Prin metoda de plată aleasă în momentul efectuării comenzii (pentru cardurile de credit)
  2. Prin transfer bancar (pentru plata la livrare)
  3. Prin card cadou (cea mai rapidă opțiune)



  1. Metoda de returnare acceptată este prin returnarea cu metodele de curierat disponibile.Vă rugăm să alegeți metoda de returnare.
  1. După finalizarea pașilor de mai sus, un Număr de Ordin pentru Returnare va fi trimis la adresa dvs. de email în maximum 4 ore lucrătoare.
  1. Odată ce primim returul dvs., aceasta va fi procesată în sistemul nostru și veți primi un email de notificare. Vă rugăm să rețineți că pot trece până la 14 zile (după ce coletul a ajuns în depozitul nostru) până când suma va fi creditată în contul dvs., datorită modului în care băncile și furnizorii de plăți procesează astfel de transferuri.

Dacă alegeți Cardul Cadou ca metodă de rambursare, veți primi un Card Cadou cu exact valoarea achiziției dvs., cel târziu până în următoarea zi lucrătoare după livrare.

Vă rugăm trimiteți pentru schimb/retur doar produsele care au fost achiziționate online, de pe site-ul nostru, bijuterii-fig.ro. Nu vor fi acceptate produsele achizitionate din niciun magazin.


Ne rezervăm dreptul de a refuza returul oricăror produse ce nu îndeplinesc condiţiile de retur mai sus prezentate.

Dacă doriți să schimbați sau să returnați un produs, vă rugam să folosiți formularul de schimb și retur online - AICI.

Se aplică aceeași politică și pentru defectele de fabricație. 

Dacă optați sa trimiteți cu o altă firma de curierat decât Fan Courier, vă recomandăm să trimiteţi produsele returnate printr-o companie cu asigurare şi cu posibilitate de urmărire a traseului. De asemenea, recomandăm clienților să solicite o asigurare pentru a acoperi prețul de achiziție al produselor returnate. Nu ne vom asuma responsabilitatea pentru rambursare sau compensare în cazul în care coletul de retur este pierdut, furat sau administrat greşit. Nu putem accepta pentru retur produsele care au fost purtate, utilizate, modificate sau deteriorate.

Pentru defectele de fabricație vă rugăm să trimiteți prin Fan Courier sau Cargus produsele cu plata transportului la noi la următoarea adresă:

Str. Corneliu Coposu, Nr. 167, Biroul Fig Jewellery Cluj-Napoca, Cod Poștal 400228, Telefon: 0376 448 175

2. Garantia produselor

1.Garanția produselor este oferită de FIG JEWELLERY ROMANIA SRL.

Pentru a evita expunerea bijuteriilor tale la deteriorări mecanice și chimice, nu le expune la detergenți, apă sau la cosmetice puternice precum parfumuri.

Contactul bijuteriilor cu aceste substanțe pot provoca deteriorări care nu pot fi revendicate.

Recomandăm depozitarea bijuteriilor în săculeți de bumbac moale, special concepuți și în cutii speciale de bijuterii.

Obiectele murdare, fie că sunt de argint, aur sau placate cu aur, pot fi curățate cu lichide special concepute șidupă clătire, șterse cu un șervețel moale.

2. FIG JEWELLERY ROMANIA SRL garantează că bijuteriile și accesoriile comercializate sunt lipsite de defecte fizice. În cazul în care astfel de defecte devin evidente în timpul perioadei de garanție, consumatorul va avea drepturile specificate în această garanție.

3. FIG JEWELLERY ROMANIA SRL oferă o garanție de 24 de luni pentru bijuterii, începând de la data livrarii produsului.

4. Garanția este valabilă doar pe teritoriul României și se acordă la prezentarea produsului împreună cu factura fiscală. Păstrați factura sau dați-o destinatarului, deoarece dovada originală a achiziției este o garanție. Garanția este valabilă doar pentru produsele achiziționate de pe site-ul www.bijuterii-fig.ro.

5. Garanția acoperă defectele de produs și materiale (defecte de fabricație).

6. Garanția nu acoperă daunele mecanice, în special zgârieturi, deformări, rupturi, umezeală excesivă, lichide, praf, temperaturi necorespunzătoare și daune rezultate din utilizarea necorespunzătoare și uzura naturală a produselor  datorită purtării acestora. Consumatorul se obligă astfel să respecte instrucțiunile de folosire și întreținere a produselor. 

7. În momentul formulării unei reclamații, vă rugăm să atașați orice dovadă de achiziție și o fotografie a produsului cu defect.

8. Pe baza notificării primite, vom determina dacă defectul este acoperit de garanție și vom informa consumatorul cum va fi tratată reclamația în termen de 14 zile de la primirea notificării.

9. Dacă se constată un defect de produs sau de material, FIG JEWELLERY ROMANIA SRL, va repara produsul, va înlocui produsul cu unul fără defecte sau va rambursa suma plătită (doar în cazul în care produsul nu mai există în stoc și nu se mai fabrică) în contul bancar indicat de consumator în termen de 14 zile de la primirea reclamației.

10. FIG JEWELLERY ROMANIA SRL poate înlocui produsul atunci când consumatorul solicită o reparare, sau poate repara produsul atunci cand acesta solicită o înlocuire, doar dacă dreptul ales de consumator nu ar fi imposibil de îndeplinit sau ar necesita costuri excesive pentru FIG JEWELLERY ROMANIA SRL.